joi, 7 noiembrie 2013

Conopida impanata / Cavolfiore al forno

Azi va propun o reteta DELICIOASA!!! Conopida impanata! Ce poate fi mai bun deatat?
Ingrediente putine, timp de preparare circa 1 ora.



Ingrediente
1 conopida
1 ou
150 gr. pesmet
100 gr faina
50-60 gr. parmigiano (sau cascaval)
sare, piper, boia dulce

Desfacem conopida buchete si o spalam sub jet de apa. Intr-o craticioara punem apa la fiert cu sare, cand apa incepe sa clocoteasca adaugam conopida si o lasam sa fiarba cam 5-6 minute. Scoatem conopida intr-o strecuratoare o dam putin sub jet de apa rece si o lasam la scurs.
Batem intr-un castron oul cu o furculita, adaugam sare, piper si putin parmigiano.  Intr-un alt vas, amestecam restul de parmigiano cu pesmetul, putina sare, piper si boiaiua dulce. 
Suntem gata de impanare. Luam cate un buchetel de conopida si il dam mai intai prin faina apoi prin ou si la final prin pesmet. Procedam asa cu toate buchetelele si le asezam pe o tava acoperita cu staniol sau hartie de copt.

Acum nu ne ramane decat sa dam pentru 15 minute conopida la concelator, astfel incat pesmetul sa se usuce si sa putem obtine o conopida impanata delicioasa si crocanta.
Cuoacem conopida in cuptorul preincalzit la 200° pentru circa 20 minute sau pana cand capata o culoare aurie.
 Pofta buna!!!

 
Versione italiana: Cavolfiore al forno

Ingredienti

1 cavolfiore

1 uovo

150 gr. pangrattato

100 g di farina

50-60 gr. parmigiano (o formaggio)

sale, pepe, paprika dolce

Tagliamo il cavolfiore e lo laviamo sotto l'acqua corrente. In una casseruola mettiamo l'acqua a bollire con il sale; quando l'acqua inizia a bollire aggiungiamo il cavolfiore e lo lasciamo bollire per circa 5-6 minuti. In un colino mettiamo il cavolfiore e lo facciamo raffreddare
sotto l'acqua fredda per pochi secondi.  
In una ciotola sbattiamo l'uova con una forchetta, aggiungiamo sale, pepe e un po 'di parmigiano. In un'altra ciotola, mescoliamo il resto del parmigiano con pane grattugiato, sale, pepe e paprika dolce. Prendiamo ciascuno pezzo di cavolfiore e lo diamo prima nella farina poi nell'uovo e infine nel  pangrattato. Procediamo cosi con tutti i pezzi e gli mettiamo su una teglia coperta con l'alluminio o carta forno. Ora non ci resta che mettere tutto nel frizzerò per 15 minuti cosi otteniamo la crosta desiderata per i nostri cavolfiori.Nel forno preriscaldato a 200° mettiamo a cuocere i cavolfiori per circa 20 minuti o fino quando non avranno un colore dorato, facendo attenzione a girarli su tutte le parti. 
 Buon appetito amici!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu