joi, 31 octombrie 2013

Apple Pie

My apple pie version!!!
Acum cateva zile am facut aceasta minunata reteta si mi se pare corect sa o impart cu voi :). Cui nu ii plac merele? si mai ales prajiturile cu mere!!! Eu sunt innebunita dupa aceste fructe si profit din plin in acest sezon de dulceata lor. Reteta mea e simpla, rapida si gustoasa :)))

Ingrediente:
1 pachet foietaj
3 mere de marime medie (nu conteaza tipul)
5-6 linguri de zahar
scortisoara
1 ou
100 gr miez de nuca 
zeama de lamaie

Incalzim mai intai cuptorul la 180°C. 
Curatam merele de cuoaja si le taiem cubulete.



Le asezam intr-un castron si peste ele adaugam zaharul, putina scortisoara, un strop de zeama de lamaie si miezul de nuca tocat.


Intindem foaia de aluat in tava care a fost intretimp acoperita cu o hartie de copt. Ungem aluatul cu putin ou dupa care adaugam merele si ungem totul cu ou.


Cuacem tarta la 180°C pentru 15-20 min depinde de cuptor. La final asezam tarta pe un gratar sa se raceasca si savurati cu placere minunea dupa bunul plac :)


Pofta buna!!!


Versione Italiana : Crostata con le mele

Ingredienti:

1 confezione di pasta sfoglia

3 mele medie (di qualsiasi tipo)

5-6 cucchiai di zucchero

cannella

1 uovo

Noci 100g

succo di limone

Prima riscaldate il forno a 180 ° C. Sbucciamo le mele e gli tagliamo a cubetti.
Mettiamo i cubetti in una ciotola e aggiungiamo lo zucchero, un po 'di cannella, un goccio di succo di limone e le noci tritati. In una teglia da forno mettiamo la carta-forno e puoi stendiamo la pasta sfoglia. La spennelliamo con un po 'di uovo poi aggiungiamo le mele e alla fine spennelliamo con l'uovo rimasto.
Cuociamo la crostata a 180 ° C per 15-20 minuti a seconda del forno.
Dopo 20 minuti mettiamo la crostata a raffreddarsi su una griglia e voilà la nostra crostata con le mele e pronta di essere mangiata :)))


Buon appetito!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu