sâmbătă, 30 aprilie 2011

Au inflorit trandafirii!!!!


Ce are omul pe langa casa? Anul trecut ne-am mutat in casa noua, defapt prima noastra casa. Nu am apucat sa vad trandafirii infloriti si nu stiam ce culoare au, dar anul acesta de Paste ne-am bucurat de o splendoare de trandafiri rosii, in total sunt vreo 9 tufe deocamdata au inflorit 2, restul suntpline de boboci. Cum sunt asa de bucuroasa m-am gandit sa imi impart bucuria cu voi, prin urmare va prezint frumosii mei trandafiri. Din pacate pozele sunt facute cu telefonul, de saptamana care vine voi face poze mult mai frumoase cu micuta noastra camera Samsung Full HD R10 ;-).


Si ca orice gospodina, pe langa flori am si o mica colectie de plante aromatice, sa fie mancarea mai buna ;)
 
Marar, are 2 saptamani.

Cimbru, tot 2 saptamani are

Busuioc
Salvia

Timo in Italiana sau Tarhonul de la noi cred, asa mi-a spus o colega ;)
 
Si pentru salate Creson

Cam astea sunt plantele mele, deocamdata. Am pus si 2 tipuri de patrunjel, cret si gigante, care il astept sa creasca, azi dimineata l-am verificat se vad 2-3 firisoare, semn ca totul merge bine, voi avea patrunjel productie proprie. In afara de salvie si timo, toate celelalte plante sunt productie proprie, Bio ;).
Voi reveni cu poze cand vor fi mai mari. 
Multumesc de vizita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu