vineri, 22 aprilie 2011

Oua vopsite natural - Paste fericit!


In fiecare an am vopsit ouale cu solutiile cumparare si mereu mi-au iesit frumoase. Cum la moda acum e totul Bio,m-am gandit sa fiu si eu in trend si sa vopsesc ouale de Paste natural :) Eu le-am vopsit cu coji de ceapa rosie si sfecla rosie, numai ca ouale mele nu au iesit rosii ci maro :(. De ce avem nevoie: coji de ceapa rosie, 2 sfecle mici rosii, 2 lingurite de otet, 1 lingurita de sare, 3 cani de apa si oua, pe care va sfatuiesc sa le cumparati cu coaja alba, eu nu am gasit decat cu coaja maro.


Ouale le spalam bine si le tinem la temperatura camerei. Punem cojile de ceapa si sfecla taiata cuburi la fiert in 3 cani de apa cu sarea. Dupa ce au fier bine si s-a format culoarea dorita, adaugam otetul si punem usor ouale. Le lasam sa fiarba 15 minute. Pentru a vedea daca oul este fiert soacra mea m-a invatat ca atunci cand il scoatem din cratita unde a fiert, oul se usuca imediat si prin urmare e fier :). Le putem lasa in apa inca 10 minute, pana capata culoarea dorita. Le scoatem pe un servetel si le stergem usor cu grasime sau cu ulei inca fierbinti, astfel nu vor ramane uleioase,caldura oului v-a absoarbe grasimea. La final vom avea oua natural colorate si lucioase. 


Eu am vopsit si 6 oua de prepelita :). Sper sa va placa, multumesc de vizita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu