sâmbătă, 23 aprilie 2011

Cinnamon rolls si Branzoaice pufoase



 Acum scoase din cuptor! Am un miros de vanilie in bucatarie! ;)

Reteta pentru Cinnamon Rolls o gasiti pe blogul Laurei Adamache AICI http://adamache-laura.blogspot.com/2009/11/cinnamon-rolls.html. Sunt foarte gustoare si raman moi pentru cateva zile,iar dimineata la cafea sunt excelente. Aroma de scortisoara impreuna cu cafeluta de dimineata mmmm, trebuie neaparat sa incercati :).

Reteta pentru branzoaicele pufoase e foarte simpla. am folosit acelasi aluat de la Cinnamon rolls. Pentru umplutura am folosit, 4 albusuri, batute cu putina sare si 2 linguri de zahar. Am adaugat branza de vaci proaspata, esenta de vanilie, eu am pus esenta facuta in casa made by me :), promit sa postez reteta. Am amestecat bine compozitia, putin sofran pentru culoare, daca doriti mai dulce puteti sa mai adaugati 2 linguri de zahar, si gata.
Am intins aluatul pe masa de lucru tapetata cu faina, pe toata suprafata aluatului am pus branza apoi am rulat. Cu ajutorul unei ate am taiat rondele rulada. Firul de ata il tragem pe sub rulada si deasupra cu cele doua capete facem un nod, ne vor iesi rondele perfecte. Pe o foaie de copt le lasam sa mai creasca vreo 15-20 minute, dupa le dam la cumptor pentru 15-20 de minute, depinde de cumptor. Cand au prins o culoare aurie, sunt gata, le scoatem din cuptor si le lasam pe un gratar sa se raceasca.


Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Roxana Alexandra23 aprilie 2011 la 10:10

    mmmmm...ce bunatati!!!la cum arata imi imaginez ce bune sunt!!complimenti..

    RăspundețiȘtergere
  2. Moniiiiiiiiiii pot spune ca au fost ffff bune ,mai vreau .Cand mai faci???????

    RăspundețiȘtergere