vineri, 15 aprilie 2011

Pizza time


Ieri am facut doua pizza mari si frumoase. Gustoase nu mai zic ca nu a ramas nimic din ele, spre bucuria si placerea mea :). Nu fac pizza prea des, dar daca tot sunt la mama pizzei acasa, Italia, ma straduiesc sa o fac buna si-mi iese de fiecare data, zic eu ;).
Ingrediente pentru aluat:
250 gr faina
15 gr drojdie proaspata
1 lingurita de zahar
ulei de masline
150 ml de apa calduta, depinde de faina
sare
Pentru ''decorarea'' aluatului, am folosit suc de rosii, sunca (kaizer) proaspata, mozzarela, gorgonzola dulce, salam uscat, busuioc si oregano pentru aroma.
Am pus faina intr-un bol, in mijloc drojdia, peste care am pus lingurita de zahar si foarte putina apa. Am dizolvat foarte bine drojdia, dupa am pus restul de ingrediente, pana am obtinut un aluat consistent si nelipicios, care a stat la crescut nu mai mult de 10 minute, timp in care am pregatit restul ingredientelor.



Am impartit aluatul in doua, l-am intrins frumos si l-am decorat ca pe un tablou de primavara, bine la mine lipsea verdeata, tare bine mai mergea si niste rucola. Asa ca daca aveti si niste rucola la indemana sa nu ezitati sa o adaugati, la sfrarsit,  imediat dupa ce ati scos pizza din cumpor.


Si la final dupa ce a stat la cuptor 11 minute, daca aveti cumptor cu optiunea Crisp, sau 25 de minute la 180 de grade, cuptor pe gaz.

 Pofta buna!



Un comentariu:

  1. ohh.. sora mea are blog.. eh na.. si eu nici n-am stiut.. >:P rusinete..
    super reteta..da lenea de sorta n'o sa faca asa cv..:D.. spor la mancaruri in continuare.. sunt curioasa ce mai faci:*..

    RăspundețiȘtergere