sâmbătă, 30 aprilie 2011

Pulpe de pui in punga magica si sos de usturoi super !!!

Aseara dupa ce am vazut sosul Alioli a lui Adi Hadean, m-am gandit ca ar merge bine cu niste pulpe de pui,zis si facut!
Am pregatit 6 copanele de pui, si vreo 5 cartofi potriviti, i-am taiat cuburi, sare si piper si fuga intr-o punga magica la cuptor pentru 30 minute.
Intre timp am facut sosul,eu l-am facut cu ierburile pe care le aveam la indemana, data care vine am sa-l fac dupa reteta originala a lui Adi Hadean.
De ce avem nevoie? Usturoi vreo 4 catei, busuioc, marar, salvie, sare mare, ulei de masline extravirgin, 1 lingurita de otet balsanic, smantana.
Usturoiul, putina sare, si plantele aromatice le pisam intr-un castronel, si dupa adaugam putin cate putin ulei de masline, pana obtinemo maioneza de usturoi.

 Adaugam cam 2-3 lingurite de smantana si amestecam bine, 1 lingurita de otet balsamic si gata.

Pulpele sunt gata si ele, le-am presarat putin marar verde, miroase mmmm.


La final, spectacol!


Gustul e minunat! Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu