marți, 7 februarie 2012

Peste impanat la cuptor


Ce spuneti de o portie de peste la cuptor impanat alaturi de mamaliguta calda si sos de usturoi ? Deja imi e pofta ! Dar mai am putina rabdare pentru ca se face foarte usor pestele asta iar la cat e de bun asteptarea merita. Avem nevoie de 1 peste, eu am avut pastrav salmonat, pe care il taiem carte in doua dupa care fiecare jumatate in doua, saram, piperam si dam deoparte. Il lasam sa se odineasca ca la cat l-am foit.

Ingrediente pentru impanat:
1 oua mediu
2 linguri de patrunjel verde (eu am avut congelat)
sare, piper
condimente pentru peste (optional)
origano uscat
2 linguri de apa minerala


Amestecam bine toate ingredientele. Separat pe o farfurie pregatim 4 linguri de faina si ne apucam de treaba. Dam fiecare bucata de peste intai prin faina, scuturam bine, bine de surplusul de faina, dupa dam prin ou si la final asezam fiecare bucata de peste intr-o tava pe care am pus inainte foaie de copt.


Dam la cuptor pestele la 200 de grade pentru 15-20 de minute, la jumatatea timpului le intoarcem.
Vreau sa precizez ca nu o sa aveti miros de peste in bucatarie, mie imi mirosea a snitele de pui in si nu a peste, daca va vine sa credeti!

                                                               
  Si cam asa arata la final!

Si sosul de usturoi. Cativa catei de usturoi pisati cu putina sare, o frunza de busuioc verde, asa mi-a venit pofta :), adaugam putin cate putin cam 2 lingurite de ulei de masline, o lingurita de zeama de lamaie si 2 linguri de iaurt.


S-aveti pofta, pe data viitoare!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu