marți, 7 februarie 2012

Rulada aperitiv - cu spanac, mozzarella si prosciutto


Pentru inceput va rog sa imi scuzati pozele, nu sunt asa de reusite, le-am facut in graba, dar va asigur ca rulada aceasta e super buna!!! Avem nevoie de urmatoarele:

1 pachet de pasta foietaj
3 oua medii
sare, piper
100 gr mozzarella
100 gr prosciutto cotto
300 gr de spanac, congelat am avut eu
2-3 linguri de parmezan
1 ou pentru uns

Intr-o tigae cu o lingurita de ulei de masline calim putin spanacul pana se evapora apa lasata de acesta saram si piperam si lasam sa se raceasca. Separat batem 3 oua cu parmezanul si le rasturnam peste spanac.


Intindem pe foaia de foietaj spanacul, eu m-am gabit si nu mi s-a evaporat bine toata apa :((. Dupa asezam in starturi prosciutto si mozzarella.



Rulam foaia avand grija sa inchidem bine capetele si dupa ungem rulada noastra  cu ou.


Dam rulada la cuptorul bine incins la 200 de grade pentru circa 20-25 de minute pana se rumeneste frumos.


Simplu, usor de facut, rapida si super buna, cel putin noua ne-a placut foarte mult, e foarte buna si a doua zi ca o gustare.
Sper sa va placa reteta mea, va doresc pofta buna si va mai astept.
Pe data viitoare, pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu